PROFESIONĀLĀS PILNVEIDES SEMINĀRS “Kā sadraudzēties ar „grūto klientu” 

Norises laiks, vieta: Ego centrā- seko līdzi PASĀKUMU KALENDĀRAM, iestādēs un uzņēmumos pēc pieprasījuma.

Šis ir praktisks seminārs, kurā, aktīvi iesaistoties, reālās situācijas analizējot un savus kolēģus atbalstot, radīsim atbildes uz sekojošiem jautājumiem:

  1. Kā mēs raksturotu „Grūto klientu” .
    2. Kādas ir manas saskarsmes grūtības, kā apkalpojošā personāla pārstāvim, kad „tas” ir manā tuvumā?
    3.      Kādas metodes izmantojam, lai tiktu galā ar apgrūtinošām situācijām?
    4.      Kādas sekas tas atstāj uz mūsu personību un  privāto dzīvi?
    5.      Kā atbrīvoties no spriedzes un rast spēku atbalstīt kolēģi?
    6.      Mani iekšējie resursi un to atjaunošanas iespējas.
    7.      Praktisku metožu vingrinājumi.
  2. Veiksmīga Dialoga pamatprincipi.

Dalībnieki iegūs praktiskas iemaņas stresa mazināšanā un jaunas prasmes dialoga filozofiskajā un praktiskajā izmantošanā.

Semināra vadītāja: GITA NEILANDE, Mg.Psych, Mg. Paed,  strādā kā psiholoģe/ konsultante ar individuāliem klientiem. Jau astoto gadu supervizore J. Česnakovas autorprogrammu studentiem Latvijā. Organizē un vadu dažādu mērķu atbalsta grupas: vecākiem un audžuvecākiem, sievietēm un personām, kas cietušas no vardarbības.  Vada autorprogrammas un seminārus  personības attīstībai.

t.29354101

PIETEIKTIES UZ PASĀKUMU