Tiešsaiste, izmantojot digitālo platformu ZOOM.
Pieslēgšanas tiešsaistei tikai pēc iepriekšējās rakstiskās pieteikšanās.
Lai Jūs varētu pieslēgties ZOOM platformai, lūdzu iepriekš reģistrēties un instalēt ZOOM aplikāciju (Zoom Client for Meetings): https://zoom.us/download
Programma saskaņota ar pašvaldību 2020.g. 25.06., 12 akad. stundas.
Mērķis. Videi draudzīgas rīcības principu apguves un praktizēšanas nozīmes izpratne. Pilnveidota skolotāju profesionālā kompetence – praktiskās iemaņas ikdienas darbā plānot un organizēt mācību procesu dabas jomas centrā, āra vidē.
Tēmas:
- Pirmsskolas vecuma bērni – pētnieki un atklājēji. Kā mācās bērns pirmsskolā?Daba un ekoloģija pirmsskolas mācību saturā. Vides izzināšanas nozīme atbildīgas attieksmes veidošanā. Dabas vides un cilvēkvides mijiedarbība.
- Bērna daudzveidīgā intelekta un temperamenta dimensiju nozīme mācīšanas un mācīšanās procesā. Dabas vides loma bērna kompetenču un caurviju prasmju veidošanā.
- Projektu metodes pielietošanas iespējas pirmsskolā, dabaszinātņu jomā, eksperimentu un pētniecības iemaņu veidošana, jēgpilnas vērošanas organizēšana un secinājumu veikšana – bērna intereses izraisīšana un mācību motivācijas veidošana. Mācību ekspedīcijas integrētā mācību procesā un caurviju prasmju apguvē.
- Vides izziņas spēļu piemēri, āra aktivitātes un to pielietojumu mācību procesā. Mācību jomu, metožu integrācija, āra vides nozīme dažādu mācību jomu apguvē.
Lektore: Ingūna Dakstiņa, Lielvārdes pirmsskolas izglītības iestādes “Pūt, vējiņi” vadītāja.