Praktisks seminārs
Norises laiks, vieta: 2019.gada 11.oktobrī pl.10.00-15.30
Brīvības gatvē 193 A, Rīgā /pie paša dzelzceļa, 4.ārdurvis pēc kārtas, durvju kods 1962/
Šis ir praktisks seminārs, kurā, aktīvi iesaistoties, reālās situācijas analizējot un savus kolēģus atbalstot, radīsim atbildes uz sekojošiem jautājumiem:
- Kā mēs raksturotu „Grūto klientu”.
- Kādas ir manas saskarsmes grūtības, kā apkalpojošā personāla pārstāvim, kad „tas” ir manā tuvumā?
- Kādas metodes izmantojam, lai tiktu galā ar apgrūtinošām situācijām?
- Kādas sekas tas atstāj uz mūsu personību un privāto dzīvi?
- Kā atbrīvoties no spriedzes un rast spēku atbalstīt kolēģi?
- Mani iekšējie resursi un to atjaunošanas iespējas.
- Praktisku metožu vingrinājumi.
- Veiksmīga Dialoga pamatprincipi.
Dalībnieki iegūs praktiskas iemaņas stresa mazināšanā un jaunas prasmes dialoga filozofiskajā un praktiskajā izmantošanā.
Semināra vadītāja: GITA NEILANDE, Mg.Psych, Mg. Paed, strādā kā psiholoģe/ konsultante ar individuāliem klientiem. Jau astoto gadu supervizore J. Česnakovas autorprogrammu studentiem Latvijā. Organizē un vadu dažādu mērķu atbalsta grupas: vecākiem un audžuvecākiem, sievietēm un personām, kas cietušas no vardarbības. Vada autorprogrammas un seminārus personības attīstībai.
MAKSA : 44 EIRO /cenā iekļauta kafijas pauzei/
Ja no vienas iestādes semināru apmeklē 2 vai vairāk dalībnieku, tad atlaide 10%
Semināra beigās saņemsiet SERTIFIKĀTU par dalību profesionālās pilnveides praktiskajā seminārā.