A programma, 12 stundas, programma saskaņota ar pašvaldību 2019.gada 30.oktobrī, Nr.RIMC-19-272.
Programmas mērķauditorija. Pedagogi, skolotāju palīgi, atbalsta personāls
Programmas mērķis.Atpazīt bērnu attīstības traucējumus, pilnveidot zināšanas par korekcijas darbu pirmsskolas posmā. Apgūt alternatīvās komunikācijas metodes un sensorās audzināšanas pamatprincipus darbam ar bērniem, kuriem ir speciālās vajadzības
Tēmas:
1. Pirmsskolas vecuma bērnu attīstības traucējumu kategorijas
2. Pirmsskolas vecuma bērnu attīstības traucējumu korekcija
3. Mācību procesa organizēšana bērniem ar speciālām vajadzībām pirmsskolā
4. Alternatīvās komunikācijas darba metodes
5. Sensorās audzināšanas nozīme bērnu ar speciālām vajadzībām kvalitatīva izglītības procesa nodrošināšanai. Sensorās audzināšanas pamatprincipi un metodes
6. Sadarbības organizēšanas pamatprincipi ar bērnu ar speciālām vajadzībām vecākiem, lai veicinātu veiksmīgāku iekļaušanos izglītības vidē
Lektore: ILUTA VILNĪTE, Mag.psych., profesionālais maģistra grāds skolvadībā, praktizējošs psihologs, Rīgas 5.pamatskolas-attīstības centra direktore.
Saņemsi apliecību par 12 st.kursu beigšanu