Kursi saskaņoti ar pašvaldību, 12 akad. stundas.
Norises laiks, vieta: 2019.gada 22.novembrī pl.10.00 Brīvības gatvē 193 A, Rīgā /dziļāk pagalmā, pie paša dzelzceļa, 4.ārdurvis pēc kārtas, durvju kods 1962/
Programmas mērķauditorija. Pedagogi, skolotāju palīgi, atbalsta personāls
Programmas mērķis: Atpazīt bērnu attīstības traucējumus, pilnveidot zināšanas par korekcijas darbu pirmsskolas posmā. Apgūt alternatīvās komunikācijas metodes un sensorās audzināšanas pamatprincipus darbam ar bērniem, kuriem ir speciālās vajadzības (valodas, jaukti attīstības traucējumi, uzvedības traucējumi, garīgās attīstības traucējumi, redzes, dzirdes traucējumi, fiziskās attīstības traucējumi).
Tēmas:
- Pirmsskolas vecuma bērnu attīstības traucējumu kategorijas.
- Pirmsskolas vecuma bērnu attīstības traucējumu
- Mācību procesa organizēšana bērniem ar speciālām vajadzībām pirmskolā.
- Alternatīvās komunikācijas darba metodes
- Sensorās audzināšanas nozīme bērnu ar speciālām vajadzībām kvalitatīva izglītības procesa nodrošināšanai. Sensorās audzināšanas pamatprincipi un metodes
- Sadarbības organizēšanas pamatprincipi ar bērnu ar speciālām vajadzībām vecākiem, lai veicinātu veiksmīgāku iekļaušanos izglītības vidē
Lektore: Iluta Vilnīte, Mag.psych., profesionālais maģistra grāds skolvadībā, praktizējošs psihologs, Rīgas 5.internātpamatskolas direktore.
Maksa: 35 EUR /cenā iekļauta kafijas pauze, mācību materiāli/
Kursu beigās saņemsiet APLIECĪBU par dalību profesionālās kompetences pilnveides 12 st.kursos