-
Kursi Pedagoģiskās stratēģijas skolēnu uzvedības vadīšanai klasē
-
Kursi “Bērnu ar īpašām vajadzībām tiesību nodrošinājums”
-
Kursi PII Dabas materiālu izmantošanas iespējas mācīšanās procesa pilnveidošanai pirmskolā.
-
Seminārs “Ideju karuselis bērnu pasākumu organizēšanā un noformēšanā”
-
Seminārs “Izlaidumu organizēšana izglītības iestādēs”
-
Kursi PII pedagogiem “Idejas dažādiem neparastajiem svētkiem pirmsskolas izglītības iestādēs”
-
Kursi PII pedagogiem “Metodes un veiksmīgi piemēri adaptācijas periodam bērniem ar dažādām spējām”
-
“Kā iedvesmot bērnu domāt ārpus rāmjiem”
-
“Kā kļūt par skolotāju, kas nevis māca, bet iedvesmo mācīties”
-
KURSI PII pedagogiem “Abpusēji veiksmīga sadarbība izglītības iestādes pedagogam ar vecākiem”
-
Praktiskie piemēri un metodes kā iesaistīt bērnus ar dažādām spējām grupas ikdienā
-
Mācību priekšmets TEĀTRA MĀKSLA-prasmes un sasniedzamie rezultāti 4.-9.klasē
-
KURSI sporta pedagogiem, treneriem “Komandas veidošanās psiholoģiskie un pedagoģiskie aspekti”
-
Pedagoģiskās palīdzības plānošana un atbalsta pasākumi skolēniem ar mācīšanās traucējumiem, ievērojot kompetenču pieeju
-
Pedagoģiskā procesa īstenošana atbilstoši kompetenču pieejai skolēniem ar speciālām vajadzībām, izmantojot dabas materiālus
-
Alternatīvā komunikācija ar skolēniem, kuriem ir AUTISKĀ spektra traucējumi
-
Kursi Mācību procesa īstenošana vispārizglītojošās skolās skolēniem ar mācīšanās grūtībām un speciālām vajadzībām
-
Kursi PII Mācību procesa nodrošināšana izglītojamiem ar speciālām vajadzībām pirmsskolā
-
Klases audzinātāja rokasgrāmata “Mainīsimies un augsim kopā ar bērniem! ”
-
MĀCĪBU PROCESA ĪSTENOŠANA IZGLĪTOJAMIEM AR SPECIĀLĀM VAJADZĪBĀM KOMPETENČU PIEEJAS ASPEKTĀ
-
Pedagoģiskās palīdzības iespējas izglītojamiem ar mācīšanās grūtībām un uzvedības traucējumiem
-
Runas prasmju un valodas pilnveidošanas iespējas ar teātra mākslas /aktiermākslas/ vingrinājumu palīdzību
-
“Es gribu būt pietiekami labs skolotājs pusaudzim”.
-
Uzvedības atbalsta nodrošināšanas pamatprincipi izglītības iestādē
-
Kursi PII “Darbs grupā ar jauktā vecuma bērniem un metodes, kā veiksmīgi iesaistīt bērnus ar dažādām mācīšanās spējām”